Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

"ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ"

Αν πράγματι αληθεύουν οι πληροφορίες ότι ο εργολάβος του έργου "ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ" ο οποίος έχει διακόψει τις εργασίες εδώ και πολύ καιρό ,κατάφερε να διαλύσει την εργολαβία σε βάρος του έργου και της ΔΕΥΑ Κρανιδίου, αντι να κηρυχθεί έκπτωτος απο αυτήν, τότε η ζημιά είναι πραγματικά ανυπολόγιστη για τα συμφέροντα του Δήμου. Ίδωμεν..
Κατά τα άλλα η ΔΕΥΑΚ τηρεί σιγή ιχθύος...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΚΡΑΝΙΔΙ 18-11-2010

Δημήτρης Καμιζής
Νεοεκλεγείς Δήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας
Μητροπολίτη Φωστίνη 1 Κρανίδι



ΠΡΟΣ :
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Γ.Γ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ κ. ΦΩΤΗ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ


Κύριε Γενικέ,
Εν όψει της ανάληψης των καθηκόντων μου και με δεδομένη την άρνηση της Δ.Ε.Υ.Α.Κ. στο παρελθόν να μου χορηγήσει στοιχεία τα οποία με αίτησή μου ζήτησα σχετικά με την πορεία του έργου «ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ», το οποίο καθώς και εσείς γνωρίζετε έχει μπει σε μεγάλη περιπέτεια, παρακαλώ να με ενημερώσετε γραπτά με ένα περιληπτικό σημείωμα – έκθεση για την μέχρι τώρα πορεία του παραπάνω έργου και να μου χορηγήσετε κάθε στοιχείο το οποίο θα με βοηθήσει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχουν προκύψει και στον σχεδιασμό και προγραμματισμό των ενεργειών μου με σκοπό την υλοποίηση του έργου αυτού.



Με τιμή,



Δημήτρης Καμιζής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου