Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Τα ψέματα και οι συκοφαντίες στο τέλος αποκαλύπτονται.

Από το ιστολόγιο "Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει"

 

Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Πρέπει να ντρεπόσαστε κ. Δ. Σφυρή πρώην δήμαρχε Κρανιδίου και νυν δ.σ. Δήμου Ερμιονίδας!!!

.
Με αφορμή τη συνέντευξη που έδωσε ο επικεφαλής της Αξ. Αντιπολίτευσης κ. Δ. Σφυρής σε δημοσιογράφο εξ Άργους και δημοσιεύτηκε στο blog που αντιπολιτεύεται τη δημοτική αρχή του Δήμου Ερμιονίδας, αντιπαρέρχομαι κάθε ανυπόστατη δήλωσή του και θέλω να σταθώ στο σημείο αυτό της συνέντευξής του, που με προσβλητικές αιχμές αναφέρεται και στο πρόσωπό μου.
Συγκεκριμένα στη φράση: - Για το δήμαρχο Δ. Καμιζή μιλάει -  «...Και από την άλλη βάζει τους bloggers που τον υποστηρίζουν, να γράφουν ότι
«Η αντιπολίτευση δεν συμμετέχει σε εκδηλώσεις»
Δύο bloggers είναι αυτοί που κατά τον κ. Σφυρή υποστηρίζουν τον δήμαρχο κ. Καμιζή. Ο ένας είμαι εγώ! Και αυτό δεν είναι αλήθεια!! Γιατί η αλήθεια είναι, ότι απλώς είμαι αμερόληπτος!!!

Αλλά ο κ. Σφυρής και τα μέλη της παράταξής του το εκλαμβάνουν έτσι, για να υποβαθμίσουν το δημοσιογραφικό ή κρητικό μου έργο. Παλιά και λαϊκίστικη τακτική αυτή!!!


Ωστόσο κ. Σφυρή αυτή η αιχμή σας μας εμένα προσωπικά με προσβάλλει αφάνταστα. Διότι εγώ τη δημοσιογραφία δεν την ασκώ για λόγους επιβίωσης ή ακόμα πιο χειρότερα, για χαρτζιλίκωμα….
Και καταλαβαίνουν όλοι τι εννοώ και για ποιους μιλάω…

Κύριε Σφυρή θεωρείτε ότι δεν έχω δική μου προσωπικότητα, δική μου άποψη κυρίως με τόσα χρόνια στη δημοσιογραφία και περιμένω τις υποδείξεις από τον κάθε δήμαρχο, δ.σ. ή συμπολίτη μου, για το τι θα γράψω και τη κριτική ή σχόλιο θα κάνω για την κάθε περίπτωση;;









Και τώρα θέλω να αναφερθώ στα εξής: Για τα ρεπορτάζ και τη συνέντευξη που ενδεικτικά παραθέτω κ. Σφυρή εσείς με καλέσατε για να τα κάνω;; Γνωριζόμαστε και απ’ τα παλία;; Με πληρώσατε εσείς ή εφημερίδα με την οποία συνεργαζόμουνα;;; Πως ερμηνεύετε το ενδιαφέρον μου αυτό τότε;; Και γιατί άραγε άλλαξα στάση και συμπεριφορά απέναντι σας;; Την απάντηση θα την βρείτε εσείς και οι αναγνώστες μου μέσα στα ρεπορτάζ και τις κριτικές που δημοσιεύω σ’ αυτό το χώρο.

Και κλείνοντας για να μη μακρηγορώ θέλω να σας πω κ. Σφυρή και στα άλλα παιδιά της παρέα σας, με τον Δαμαλίτη τέρμα τα λαϊκίστικα και συκοφαντικά πολιτικάντικα παιχνιδάκια σας, γιατί δεν σας δίνω καμία εγγύηση!!! Αρκεί, την υγειά μας νάχουμε…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου