Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΟΣ (ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ) ΑΝΤΟΥΛΙΝΑΚΗ ΣΠΥΡΟΥ


   Αγαπητοί Δημότες & Δημότισσες του Δήμου Ερμιονίδας ξεκινήσαμε πριν από δυο περίπου μήνες έναν αγώνα,  ο Πρόεδρος των Διδύμων μαζί με μια ομάδα ανθρώπων από τα Δίδυμα, σχετικά με την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο χώρο του δεματοποιητή στη θέση «Σταυρός Διδύμων». Στη συνέχεια εντάχθηκαν και άλλα μέλη από Φούρνους και από Λουκαΐτι. Έπειτα η επιτροπή αγώνων μετονομάστηκε σε «ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΟΣ».
     Ξεκινήσαμε να λειτουργούμε όλοι μαζί υποσχόμενοι για το συμφέρον των χωριών μας και μακριά από μικροπολιτικές αντιλήψεις.
        Στην πορεία όμως διαπίστωσα ότι βρέθηκα σε ένα οργανωμένο σχέδιο της αντιπολίτευσης με μοναδικό σκοπό την απαξίωση της δημοτικής αρχής και την προσωπική  ανάδειξη ορισμένων μελών της συντονιστικής επιτροπής.
Επειδή στην ζωή μου έχω μάθει να τηρώ το λόγο μου και να σέβομαι τον συνάνθρωπό μου:

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να γίνω συνεργός  σε μια σκευωρία  σε βάρος του χωριού μου .

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να παίξω το παιχνίδι αυτών που έχουν σκοπό την εξουσία και μόνο .

ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ για λόγους ευθιξίας.



ΑΝΤΟΥΛΙΝΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου