Κυριακή 8 Απριλίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ κ Χ . ΒΑΘΗ

Σε απογοήτευση αυτών που με παγίδευσαν αφέθηκα ελεύθερος, ύστερα από ομόφωνη απόφαση του κου  Ανακριτή και  της  κας  Εισαγγελέως,  ότι έχω πέσει θύμα παγίδευσης.
Προφανώς ο στόχος δεν ήμουν μόνο εγώ , αλλά μέσω εμού, όσοι συμμετείχαν σ’ αυτή την υπόθεση, είχαν στόχο και την παράταξη στην οποία ανήκω  πράγμα  που  κατέθεσα  και στον  κ. Ανακριτή.
Αν και οι στιγμές που πέρασα ήταν εφιαλτικές, η βαθιά μου πίστη στην δικαιοσύνη και στους λειτουργούς της, η πίστη πως η αλήθεια στο τέλος θα φανεί και η σκέψη της οικογένειας μου και των λιγοστών συγγενών και φίλων που από την πρώτη στιγμή πίστεψαν σε μένα , με κράτησαν δυνατό μέχρι να βγω και να γυρίσω κοντά τους.
Τώρα είναι θέμα χρόνου να εξιχνιαστεί από την εισαγγελική αρχή ποιος ή ποιοι έστησαν όλη αυτή την επιχείρηση.


Σημείωση δική μου: Από την πρώτη στιγμή που αναφέρθηκα στην υπόθεση αυτή την χαρακτήρισα σαν περίεργη υπόθεση και φαίνεται ότι είχα απόλυτο δίκιο. Ας αφήσουμε λοιπόν την Δικαιοσύνη να ρίξει άπλετο φώς σ αυτή την περίεργη και σκοτεινή, προσθέτω σήμερα υπόθεση, και μετα τα λέμε. Προς το παρόν πάντως οι αναφορές και τα σχόλια ενός τοπικού ιστολογίου φαίνεται να δικαιώνουν τις θέσεις του κ Βάθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου