Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

ΑΝΑΡΓΥΡΕ ΛΕΜΠΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS



Ναργούλη, επειδή στη ζωή μου έχω μάθει να σέβομαι και να εκτιμώ ορισμένα πράγματα και ορισμένους ανθρώπους που έχω συνυπάρξει ανά καιρούς, σε αντίθεση με σένα που δεν σέβεσαι τίποτα και κανέναν, επειδή με κατινιές δεν είναι του χαρακτήρα μου να ασχολούμαι και το έχω αποδείξει τα 52 χρόνια της ζωής μου, σε αντίθεση με σένα, επειδή ποτέ και κανένας δεν με κατεύθυνε να κάνω ή να πω κάτι, σε αντίθεση με σένα, επειδή ποτέ δεν σε προκάλεσα για τίποτα και ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί σου γιατί όπως προείπα έχω μάθει να σέβομαι ορισμένα πράγματα, σε αντίθεση με σένα, που από το καλοκαίρι που ανέλαβα να επικουρώ το συνάδελφο Αντιδήμαρχο στην καθαριότητα με προκαλείς γράφοντας ειρωνικά σχόλια για μένα του τύπου «υπερσύμβουλος καθαριότητας», επειδή απαντώ πάντα ενυπόγραφα και μέσα από το blog της Παράταξής μου και όχι από τα blogs που απαντάς εσύ, θα σου απαντήσω για τελευταία φορά και θα σταματήσω να ασχολούμαι μαζί σου από εδώ και στο εξής, όπως άλλωστε έκανα και μέχρι να με προκαλέσεις.

Άκου λοιπόν Ναργούλη: έχεις υπάρξει Δήμαρχος 4 τετραετίες, όπως έχω υπάρξει και εγώ σύμβουλος 5 τετραετίες και έπρεπε να γνωρίζεις καλά πως και με τι τρόπο πληρώνει ο Δήμος. Για να σταματήσεις πια να πιπιλάς την καραμέλα για το ανασφάλιστο όχημα του Δήμου σου παραθέτω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που είχα στα χέρια μου όταν το οδηγούσα και την επιστολή του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Ερμιονίδας κ.Μίζη προς την ασφαλιστική εταιρεία ΔΥΝΑΜΙΣ, που εξηγούσε το λόγο που δεν μπορούσαν να πληρωθούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια πριν την έγκριση του προϋπολογισμού. Αν η εταιρεία τώρα διέκοψε το συμβόλαιο μονομερώς και χωρίς καμιά προειδοποίηση μια μέρα πριν το ατύχημα, όσο και για το λόγο που έκανε αυτό και αν δικαιούτο να το κάνει, αυτό θα το βρούμε στις αίθουσες των δικαστηρίων. 








Μην αναλώνεσαι λοιπόν με το να παρουσιάζεις αντίγραφα των συμβάντων της αστυνομίας που σου έδωσαν κάποιοι και μάλιστα και συμπληρωματικά που ούτε εμείς έχουμε στα χέρια μας. Δεν έχει κανένα νόημα.

Τώρα για την πρωτόδικη καταδίκη μου σε 8 μήνες φυλάκιση, μαζί με άλλους 10 συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους που καταδικάστηκαν και αυτοί για τον ίδιο λόγο αδίκως και που θα αθωωθούμε στο Εφετείο και να είσαι σίγουρος γι’ αυτό τι να σου πω; Ότι αιρετός, (ο φίλος σου ο κ.Σφυρής), έκανε καταγγελία σε αιρετούς για μια απόφαση που ψήφισαν και που ποτέ δεν υλοποιήθηκε και που στο κάτω κάτω της γραφής θα εξασφάλιζε στο Δήμο δρόμους ασφαλτοστρωμένους και διπλασίου πλάτους και διπλασίου μήκους από αυτούς που θα καταργούνταν; Γι’ αυτό δεν έχω να ντραπώ ούτε εγώ ούτε οι υπόλοιποι που καταδικαστήκαμε Ναργούλη, γιατί κατά τη γνώμη μας ήταν προς το συμφέρον του Δήμου. Γι’ αυτό πρέπει να ντρέπεται αυτός που έκανε την καταγγελία και την μηνυτήρια αναφορά.

Όσο για τον Δήμαρχο Δημήτρη Καμιζή που συνεχώς αναφέρεις και που έχει πάψει από καιρό να ασχολείται μαζί σου και που λες ότι δεν μας στήριξε μάθε τα εξής:

Για μένα προσωπικά και το ίδιο θέλω να πιστεύω και για τους άλλους συναδέλφους που συμπορευτήκαμε μαζί του, ήταν, είναι και θα είναι φίλος και μάλιστα καλύτερος από αδελφό. Πολλές φορές και πατέρας με τις συμβουλές του. Πάντα μου στάθηκε δίπλα όποτε τον χρειάστηκα και σαν γιατρός και σαν άνθρωπος, όπως στάθηκε και δίπλα σου και ποτέ δεν το εκτίμησες. Γι’ αυτό λοιπόν τον ακολούθησα, τον ακολουθώ και θα τον ακολουθήσω για όσες φορές ακόμα χρειαστεί και εγώ και οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου, παλιοί και νέοι, που είμαστε στην Παράταξή του. Γιατί είναι άξιος, ικανός και μόνο καλό έχει προσφέρει σε αυτό τον τόπο, σε αντίθεση με κάποιους άλλους που κατέστρεψαν τα πάντα (βλέπε διαχείριση απορριμμάτων).

Για το δημοτικό αυτοκίνητο που αναφέρεις ότι αράζω κάτω από το σπίτι μου μάθε Ναργούλη ότι κάτω από το σπίτι μου αράζω το δικό μου προσωπικό αυτοκίνητο, το έκτο κατά σειρά, γιατί όπως πολύ καλά γνωρίζεις από τα 19 μου χρόνια είχα την τύχη να έχω προσωπικό αυτοκίνητο σε αντίθεση με άλλους και που με ένα από αυτά είχες ταξιδέψει και εσύ στη Δράμα για διακοπές στο σπίτι του κοινού μας φίλου αείμνηστου Γιώργου Μάρκου. Έτσι λοιπόν Ναργούλη δεν έχω ανάγκη να αράζω κάτω από το σπίτι μου το φορτηγάκι του Δήμου, που χρησιμοποιώ εν ώρα υπηρεσίας και μόνο, όπως έκανες εσύ. Αυτό το αράζω στο προαύλιο του Δημαρχείου της Ερμιόνης ή στις αποθήκες της Αγροτικής Τράπεζας μαζί με τα άλλα δημοτικά αυτοκίνητα.

Τώρα το αν μετέφερα κάποιον συνάνθρωπό μου τραυματισμένο στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου με το δημοτικό αυτοκίνητο, αυτό νομίζω με τιμά και θα το έκανα για τον οποιοδήποτε είχε την ανάγκη μου. Τουλάχιστον αυτός το εκτίμησε γιατί έχει αξίες και μπέσα, Λεμπέση.

Και το τελευταίο που εσύ έπρεπε να πλύνεις το στόμα σου καλά πριν το αναφέρεις, που έπρεπε να κοκκινίσεις πριν το αναφέρεις, είναι αυτό που έγραψες για τα παιδιά μου, που τα κρατούσες στα χέρια σου από μωρά όταν ερχόσουν σπίτι μου και έτρωγες και έπινες Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές πάντα μετά από δική μου πρόσκληση επειδή σε θεωρούσα φίλο μου και επειδή ήσουν πάντα μόνος.

Τα παιδιά που έχω Ναργούλη και που είμαι υπερήφανος γι’ αυτά γιατί μου έχουν χαρίσει μόνο χαρές και έχουν σηκώσει κατά πολύ το ανάστημά μου με την πορεία τους, όταν σπούδαζαν στη Θεσσαλονίκη δεν χρειάστηκε να μεταφέρω τις αποσκευές τους με δημοτικά αυτοκίνητα, όπως γράφεις, για τον απλούστατο λόγο ότι μέσα στην οικογένειά μου υπήρχαν πάντα τρία φορτηγά αυτοκίνητα (του πεθερού μου), όπως πολύ καλά γνωρίζεις.

Ποιος ο λόγος λοιπόν να χρησιμοποιήσω τα δημοτικά αυτοκίνητα Ναργούλη;

Πες λοιπόν σε αυτούς τους κακόβουλους που στα λένε να προσέχουν τι λένε και να μην σε εκθέτουν.

Και επειδή εγώ έχω παιδιά και με έχουν κάνει να κοιτάω μόνο ψηλά για να μπορώ να τα παρακολουθώ, γι’ αυτό το λόγο παύω να ασχολούμαι μαζί σου και σταματώ εδώ γιατί έχω να ασχοληθώ και με πολύ σοβαρότερα πράγματα και με ανθρώπους που έχουν μάθει να σέβονται και να εκτιμούν αξίες, φιλίες και πολλά άλλα.

Έχω να ξεβρομίσω τον τόπο που εσύ και ο κ.Σφυρής τον φτάσατε σε αυτή την κατάσταση με τις πολιτικές και τις κινήσεις του ποδαριού που κάνατε.  

Άντε γειά…



ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΜΑΔΟΣ

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου