Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ




ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

Τέλος στην ταλαιπωρία αρκετών δεκαετιών έβαλε ο Δήμαρχος Κρανιδίου Δημήτρης Σφυρής μετά την υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρία για το έργο της αποχέτευσης. Ενα έργο που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν σαν προεκλογικό τέχνασμα τώρα πλέον είναι έτοιμο και υπολογίζεται να είναι έτοιμο σε ένα χρόνο περίπου. Την Τρίτη το πρωί (26 Μαΐου) ο Δημήτρης Σφυρής μαζί με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ Σωτήρη Κακουριώτη είδαν τους κόπους τους να δικαιώνονται και την αμέσως επόμενη στιγμή άρχισαν να κάνουν σχέδια για την επόμενη κίνηση. Η αναβάθμιση του βιολογικού αλλά και η επέκταση της αποχέτευσης στα υπόλοιπα δημοτικά διαμερίσματα αποτελούν πρωταρχικούς στόχους. Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος Κρανιδίου προτιμά να τελειώνει μία προσπάθεια και μετά να μιλά γι αυτή. Από εδώ και πέρα τα λόγια πάνε στην άκρη και αρχίζουν τα έργα αφού από την Δευτέρα η ανάδοχος εταιρία πιάνει δουλειά.
Σίγουρα για το Δήμο Κρανιδίου είναι μια ξεχωριστή στιγμή.
Αναρτήθηκε από ermionida news team στις 6/01/2009 11:14:00 μμ 0 σχόλια

Γείτονά μου μήπως έχεις μπερδέψει χρονολογίες και πρόσωπα ιδιαίτερα για τους κόπους τους; Έτσι για την ιστορία......

2 σχόλια:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΜΙΖΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΕΓΟΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ .
    ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για τήν διευκρίνηση καθώς και για την φιλόξενη σου διάθεση ειλικρινά. Τήν ερώτηση-σχόλιο μου απευθύνω ασφαλώς στούς συντάκτες αυτού του κειμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή