Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΑΜΠΕΙ

ΔΗΜΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ Κρανίδι, 14.12.2006 ΔΗΜΑΡΧΟΣ Αρ. Πρωτ.: 11437
Τ.Δνση: Μ. Μερκούρη 11 ΠΡΟΣ: Γενική Γραμματέα Τ .Κ. : 21 300 Περιφέρειας Πελοποννήσου Τηλ. : 2754022589 Κα Αγγέλα Αβούρη
E-maiI : kranidi l@otenet.gr Τέρμα Ερυθρού Σταυρού Τρίπολη 22100
ΚΟΙΝ : 1. Νέο Δ.Σ. Δήμου Κρανιδίου 2 . Διοικητή Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Ναυπλίου
Κυρία Γενική,
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων Δημοτικών Εκλογών, έχω εκλεγεί ι Δημοτικός Σύμβουλος, ως επικεφαλής της παράταξής μου η οποία μειοψήφησε.
Στην επαγγελματική δραστηριότητα είμαι ιατρός του Ε.Σ. Υ. και υπηρετώ σε οργανική θέση Δ/ντού παθολογίας στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου, ασκώντας παράλληλα και τα καθήκοντα διοίκησης του Κ. Υ. σύμφωνα με το Νόμο και την υπ' αριθμ. 15/15.11.96 Απόφαση του Δ.Σ. του Νομαρχιακού Γενικού Νοσοκομείου Ναυπλίου, στο οποίο υπάγεται Διοικητικά το Κέντρο Υγείας Κρανιδίου. Όλα τα καθήκοντά μου αυτά βρίσκονται σε αναστολή αυτοδίκαια από 1.1.1999 μέχρι και 31.12.2006 λόγω της ιδιότητάς μου ως Δημάρχου Κρανιδίου.
Επειδή σύμφωνα με τον νέο Κώδικα (Ν.3463/2006) και το άρθρο 29 παρ. 8 καθώς και την αριθμ. 31/28.8.2006 σχετική ερμηνευτική εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., είναι ασυμβίβαστη η άσκηση των καθηκόντων μου ως Δημοτικού Συμβούλου Κρανιδίου με την παράλληλη άσκηση των καθηκόντων μου ως Δlντού του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου, σας δηλώνω ότι από 1.1.2007 θα ασκώ πλήρως τα εκ της θέσεως μου καθήκοντα, ως Διευθυντού του Κ. Υ. Κρανιδίου.
Ως εκ τούτου και σύμφωνα με τα νόμιμα δεν θα προσέλθω στην ορισθείσα ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου Κρανιδίου, δηλώνοντας συγχρόνως ότι θα ανταποκριθώ με κάθε πρόσφορο και νόμιμο τρόπο στην μεγάλη τιμή που μου έκανε με την ψήφο του ο λαός του Δήμου Κρανιδίου για τρεις συνεχόμενες τετραετίες.
Τέλος, θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την γόνιμη και δημιουργική συνεργασία που είχαμε, ιδιαίτερα για τα θέματα των έργων της αποχέτευσης του Δ.Δ. Κοιλάδας το οποίο ολοκληρώνεται και αυτό της αποχέτευσης του Δ.Δ. Πορτοχελίου και υπολοίπου Κρανιδίου, του οποίου έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Συνοχής.
Με την ευκαιρία επίσης των εορτών σας εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και δημιουργική πάντοτε διάθεση και σας παρακαλώ θερμά να συνδράμετε με κάθε τρόπο την νέα δημοτική αρχή προς όφελος του Δήμου μας και των κατοίκων του.
Υ.Γ.Αγαπητοί μου αναγνώστες σας ζητώ συγνώμη για την επιμονή μου αλλά αισθάνομαι έντονα την ανάγκη να υπερασπίζομαι την αλήθεια όταν αυτή κακοποιείται.

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητε κ Καμιζή
    Παρακολουθω το ιστολογιο σας και διαβαζω τις αποψεις σας οπως γνωριζετε καθημερινα.
    Πιστευω πως η παρουσιαση των θεσεων οσων ασχολουνται με τα κοινα ειναι απαραιτητη γιατι ετσι η πληροφορηση βγαινει απο τους ψιθυρους και το σκοταδι και δινεται η ευκαρία στον πολιτικο να παρουσιασει σε πρωτο προσωπο τις θεσεις του.
    Για εμενα η παραπανω επιστολη ειναι μια ξεκαθαρη και αποδεκτη εξηγηση για τους λογους που δεν συμμετεχετε στο σημερινο Δημοτικο Συμβουλιο.
    Η κριτικη μου ακομα προς την σημερινη πλειοψηφία ειναι πως στον χωρο του πολιτισμου παρουσιαζει μεν εργο αλλα εργο που ομαδες πολιτων αυθορμητα ξεκινησαν μεσα απο τους θεσμους που εσεις στην θητυεια σας ιδρυσατε, και κυριως εργο που προερχεται απο τον χωρο των εκπαιδευτικων παρουσιασεις βιβλιων σχολικες εκδηλώσεις κλπ.
    Εκει που θα επρεπε να υπαρχει συνεχεια οπως στους αρχαιολογικους χωρους υπαρχει σιωπή.
    Ωστοσω υπαρχει διαθεση απο μελη του ΔΣ οπως για παραδειγμα ο κ Τοντωρης και αλλοι να γινουν εργα και η συνολικη απαξιωση της παραταξης του κ Σφυρη σαν να μην υπαρχουν εκει και δημοτες που πονανε τον τοπο μαλλον προς την συσπειρωση και την πολωση οδηγει παρα προς την απομονωση πρακτικων που δεν βοηθανε την τοπικη κοινωνία μας.
    Το εργο του καθενος μετρα σε τελικη αναλυση περισσοτερο απο καθε επιθεση.Αυτο αξιζει να παρουσιαζεται.
    Με σεβασμο
    Μακης Κατσαΐτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή