Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ 2010

Την πρόθεση μου να είμαι υποψήφιος για το δημαρχιακό λειτούργημα στις δημοτικές εκλογές το 2010, θεώρησα υποχρέωση μου να σας γνωστοποιήσω έγκαιρα αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του ιστολογίου μας, σήμερα που δημοσιοποιείται και σχετική , πρόσφατη συνέντευξή μου στην εφημερίδα "Παρατηρητής" Στη συνέντευξη την οποία παραθέτω εξηγώ τους λόγους για τους οποίους πιστεύω ότι μπορώ μαζί με όσους το επιθυμούν και μπορούν φυσικά ,να είμαστε χρήσιμοι στο τόπο μας. Ο τόπος μας, μας χρειάζεται όλους. Πάνω από κόμματα και κάθε λογής προκαταλήψεις, πάνω από την εξυπηρέτηση προσωπικών και άλλων ιδιοτελών συμφερόντων, χωρίς ματαιοδοξίες και φανφαρονισμούς , χωρίς αλαζονικές συμπεριφορές . Μας χρειάζεται όλους με διαφορετικές ιδέες αλλά με κοινά οράματα για την πρόοδο αλλά και την προστασία του , με πίστη σε ιδανικά και αξίες πανανθρώπινες ,εθνικές αλλά και τοπικές που ανέδειξε η ζωή και ο αγώνας των προγόνων μας. Μας χρειάζεται με εντιμότητα με ευθύτητα και με αγωνιστικότητα

Υπενθυμίζοντας τους λόγους της δημιουργίας αυτού του ιστολογίου, πιστεύω ότι το διαδίκτυο μας δίνει την δυνατότητα μαζί και με άλλες διαδικασίες δημιουργικού διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων, να συνδιαμορφώσουμε θέσεις για πολλά από τα ζητήματα που μας απασχολούν .


Πέμπτη, 19 Φεβρουάριος 2009

Για ποιο λόγο δημιουργήθηκε αυτό το blog
Με την ενθάρρυνση φίλων που μου υποσχέθηκαν «τεχνική βοήθεια», σκέφθηκα ν’ ανοίξω ένα δίαυλο επικοινωνίας με τους συμπατριώτες μου, και όχι μόνον, μέσα από τον μαγικό κόσμο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, η εξέλιξη της οποίας τα τελευταία χρόνια προσφέρει ένα σπουδαίο εργαλείο και διαμορφώνει νέους όρους προωθημένης και σύγχρονης πολιτικής προσέγγισης σε θέματα εφαρμογής άμεσης Δημοκρατίας υπεύθυνη και γραπτή μετά λόγου γνώσεως ενημέρωση, η ανταλλαγή απόψεων, θέσεων και προτάσεων για ζητήματα που αφορούν στην ποιότητα ζωής όλων μας, στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, στον πολιτισμό και στην ιστορία του τόπου μας, μπορούν να διευκολυνθούν τα μέγιστα μέσα από μια εύκολη, γρήγορη αλλά και υπεύθυνη δυνατότητα επικοινωνίας, σαν αυτή που προσφέρει σήμερα η σύγχρονη τεχνολογία που έχει μπει καλά στη ζωή μας. Στα οκτώ χρόνια της θητείας μας στον διευρυμένο Καποδιστριακό Δήμο Κρανιδίου πιστεύω ότι δημιουργήσαμε ένα σημαντικό κεφάλαιο έργων, υποδομών, πρωτοβουλιών και θεσμικών ρυθμίσεων και παρεμβάσεων από το οποίο όλοι μπορούμε να αντλούμε πόρους και να σχεδιάζουμε το μέλλον του τόπου μας, με νέες δυναμικές ιδέες και προτάσεις. Τέλος, ζητώ την επιείκειά σας σε τεχνικά κυρίως ζητήματα της παρουσίασης του νέου blog μέχρι να αποκτήσω κι εγώ τη σχετική εμπειρία.

Αναρτήθηκε από Δημήτρης Καμιζής στις Πέμπτη, Φεβρουάριος 19, 2009 3 σχόλια



ΕΡ. Δήμαρχε, γιατρέ, κύριε Καμιζή πώς να σας πω, παρότι δεν απουσιάζετε από τα πολιτικά δρώμενα και του Δήμου Κρανιδίου αλλά και της Αργολίδας και από τον τοπικό τύπο εννοώ, έχετε πολύ καιρό να μας δώσετε μία συνέντευξη. Δεν νομίζετε ότι ήρθε η ώρα και μάλιστα ενόψει πολιτικών εξελίξεων;
AΠ. Πολύ ευχαρίστως. Από την εφημερίδα σας πάντως δε λείπω και ας με παρεξηγούν για αυτό καμιά φορά κάποιοι συνάδελφοί σας.
ΕΡ. Να αρχίσουμε λοιπόν από τα πιο επίκαιρα θέματα που αυτόν τον καιρό ενόψει μάλιστα και των βουλευτικών εκλογών. Γίνεται πολύς λόγος για την συγκρότηση των ψηφοδελτίων των κομμάτων. Το όνομά σας ακούγεται σε ολόκληρη την Αργολίδα μέσα στα πλαίσια της προσπάθειας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να συγκροτήσει ένα αξιόπιστο και ισχυρό ψηφοδέλτιο στον Νομό και αυτό έχει μεγάλη και ευρύτερη αποδοχή. Σας έχει γίνει κάποια πρόταση, έχετε στις προθέσεις σας κάτι τέτοιο;
ΑΠ. Ναι, είναι γεγονός ότι προ μηνών μάλιστα μου έγινε μία σχετική βολιδοσκόπηση θα έλεγα από τον Γραμματέα της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ και κάποιους παλιούς φίλους στην Αθήνα. Τους ευχαριστώ όλους θερμά για την εκτίμησή τους και την τιμή που μου έκαναν, όμως εγώ έχω επιλέξει εδώ και πολλά χρόνια τον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και συγκεκριμένα την ιδιαίτερη πατρίδα μου σαν πεδίο της πολιτικής δραστηριοποίησής μου. Στα οκτώ χρόνια που ήμουν Δήμαρχος είδα πολλά όνειρά μου για την πατρίδα μου να γίνονται πραγματικότητα, πήρα αρκετές συγκινήσεις και ενδυνάμωσα την πεποίθησή μου ότι ιδιαίτερα στον σημερινό κόσμο και στην κρατούσα γενική πολιτική συγκυρία, αξίζει κανείς να προσφέρει και να δραστηριοποιείται πολιτικά στα πράγματα του τόπου του και των συνανθρώπων του, ακόμη όταν παίρνει και πίκρες. Τα αποτελέσματα είναι πιο ορατά, πιο χειροπιαστά, έχουν αμεσότητα, όση αμεσότητα έχει και η καλημέρα και το επιδοκιμαστικό βλέμμα του συμπατριώτη σου. Και κάτι άλλο κ. Μουσταϊρα εγώ δεν υπήρξα ποτέ ούτε επαγγελματίας ούτε γυρολόγος της πολιτικής- σήμερα εδώ αύριο εκεί και όπου «μας κάτσει» δηλαδή όπως δηλώνει αυτή η έκφραση. Είμαι σταθερά προσηλωμένος στις αρχές και στις αξίες που με γαλούχησαν σαν άνθρωπο και με τις οποίες θέλω να υπηρετήσω τον τόπο μου. Θα είμαι υποψήφιος για το δημαρχιακό λειτούργημα στις Δημοτικές εκλογές του 2010.
ΕΡ. Αν θυμάμαι καλά αυτό το είχατε προαναγγείλει και δημόσια πριν από αρκετό καιρό δύο χρόνια κοντά, σε μία σύντομη συνέντευξη που μου είχατε δώσει στο ραδιόφωνο που εργαζόμουν τότε. Να θεωρήσω την προηγούμενη απάντησή σας ότι είναι και η επίσημη αναγγελία της απόφασής σας;
ΑΠ. Ναι γιατί όχι; Έχω σκοπό όμως στο προσεχές διάστημα να το ανακοινώσω και να το αναγγείλω στους συμπατριώτες μου και με άλλους τρόπους. Θα λαμβάνετε γνώση και εσείς και όλοι οι φίλοι δημοσιογράφοι που αποδεδειγμένα όμως δεν έχουν καμιά προσωπική προκατάληψη μαζί μου.
ΕΡ. Υπάρχουν κάποιοι που σας κατηγορούν ότι απουσιάσατε από τα έδρανα της αντιπολίτευσης σε αυτή την τρέχουσα Δημαρχιακή θητεία. Πώς τώρα θέλετε να είστε ξανά υποψήφιος Δήμαρχος;
ΑΠ. Κοιτάξτε, το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω, απουσίασα από τα έδρανα της αντιπολίτευσης αναγκαστικά και σύμφωνα με τον Νόμο 3463 του 2006 ( νόμος Παυλόπουλου ) σύμφωνα με τον οποίο υπήρχε ασυμβίβαστο κατά την προηγούμενη Δημοτική θητεία να είναι κάποιος Δήμαρχος ή Δημοτικός Σύμβουλος και συγχρόνως να είναι δημόσιος υπάλληλος, προϊστάμενος οργανικής μονάδας όπως ήμουν και είμαι ακόμη εγώ διοικητικά και επιστημονικά υπεύθυνος του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου. Ο Νόμος αυτός βέβαια είναι κατά τη γνώμη μου πολύ άδικος και δεν εξυπηρετεί απολύτως τίποτα, ήμουν όμως εκ των πραγμάτων υποχρεωμένος να τον σεβαστώ αφού έτσι και αλλιώς ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Πελοποννήσου όπως είχε κατά νόμο υποχρέωση θα έπαυε αυτοδίκαια την ιδιότητά μου ως Δημοτικού Συμβούλου, έστω και ως επικεφαλής της Αντιπολιτεύσεως.
ΕΡ. Γιατί τότε δεν παραιτηθήκατε από τη θέση του Προϊσταμένου του Κέντρου Υγείας οπότε δε θα είχατε το ασυμβίβαστο για να παραμείνετε ως Δημοτικός Σύμβουλος ;
ΑΠ. Κοιτάξτε νομίζω ότι δεν χρειαζόταν κανείς να είναι μάγος για να προβλέψει τη απαξιωτική πολιτική συμπεριφορά του σημερινού Δημάρχου, αλλά και την ίδια την απαξιωτική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου. Να μην επανέλθω στα ήδη γνωστά, έχουν μιλήσει και άλλοι για αυτή τη λειτουργία.. Επέλεξα τη θέση του Προϊσταμένου του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου γιατί πίστευα ότι από αυτή τη θέση θα προσέφερα περισσότερα πράγματα στην τοπική μας κοινωνία παρά από τη θέση μου σε ένα καθόλα απαξιωμένο, με αποκλειστική ευθύνη της παρούσας δημοτικής παράταξης, Δημοτικό Συμβούλιο. Εσείς κ. Μουσταϊρα ως δημοσιογράφος που μάλιστα ασχολείστε ιδιαίτερα με τα ζητήματα της Ερμιονίδας πολύ καλά γνωρίζετε ότι μπορεί να λείπω από τα έδρανα της Αντιπολίτευσης, αλλά από την Αντιπολίτευση στην κοινωνία δεν έχω λείψει ποτέ. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι έχω και πολιτικό δικαίωμα και πολιτική υποχρέωση μπροστά στην σημερινή κατάσταση των δημοτικών πραγμάτων να είμαι και πάλι υποψήφιος Δήμαρχος.
ΕΡ. Πώς θα γίνει τότε να υποβάλλετε υποψηφιότητα για τη θέση του Δημάρχου έχοντας αυτό το κώλυμα ;
ΑΠ. Έχετε δίκιο, ο ίδιος νόμος προβλέπει ότι δε μπορούν να εκλεγούν ή να είναι Δήμαρχοι δημόσιοι υπάλληλοι στους Δήμους, στα διοικητικά όρια των οποίων άσκησαν καθήκοντα προϊσταμένου ένα έτος πριν από τη διενέργεια των δημοτικών εκλογών. Αυτό δεν ίσχυε ποτέ σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις, ισχύει από τις εκλογές του 2010 και εμπρός. Κατά συνέπεια για να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις εκλογές του Νοεμβρίου του 2010 θα πρέπει μέχρι τον Νοέμβριο του 2009 να έχω παραιτηθεί από τη θέση του διοικητικά και επιστημονικά υπεύθυνου του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου. Έχω λοιπόν πάρει τις αποφάσεις μου και πρόκειται σύντομα να υποβάλλω την παραίτησή μου μέσα στα προβλεπόμενα όρια από τη θέση αυτή . Για να μην υπάρξει καμία σύγχυση και παραπληροφόρηση, διευκρινίζω ότι θα παραμείνω ιατρός στο Κέντρο Υγείας στη θέση στην οποία έχω διοριστεί και στο βαθμό μου, συνεχίζοντας να προσφέρω τις ιατρικές μου υπηρεσίες αφού αυτό δεν αποτελεί νομικό κώλυμα, ούτε ασυμβίβαστο στην συνέχεια αν εκλεγώ Δήμαρχος.
ΕΡ. Πράγματι αυτό είναι μία σοβαρή απόφαση και μία σοβαρή είδηση αφού απ’ότι γνωρίζω έχετε υπηρετήσει σε διοικητικές θέσεις του Συστήματος Υγείας για πάρα πολλά χρόνια. Είστε ψυχολογικά έτοιμος να το κάνετε ;
ΑΠ. Απολύτως, όπως σας είπα έχω πάρει τις αποφάσεις μου γιατί θέλω να υπηρετήσω τον άλλο υψηλό σκοπό της ζωής μου, να συνεχίσω να είμαι χρήσιμος στα κοινά πράγματα του τόπου μου.
ΕΡ. Ποιά είναι η φιλοδοξία σας σε σχέση με αυτό το τελευταίο που είπατε ;
ΑΠ. Η φιλοδοξία μου είναι να κλείσω τον κύκλο της πολιτικής μου δραστηριότητας, πρώτα ο Θεός βέβαια, με μία ακόμη δημιουργική τετραετία προσφοράς στο Δήμο Κρανιδίου- την επόμενη και τελευταία θα μπορούσα να πω αν βέβαια οι συμπατριώτες μου μου το επιτρέψουν. Αυτή η φιλοδοξία δεν έχει προέλθει ούτε έχει υπαγορευθεί μόνο από την ανάγκη που αισθάνομαι να συνεχίσω να προσφέρω, αλλά και από τις συνεχείς προτροπές και παραινέσεις πάρα πολλών φίλων ακόμη και πολιτικών αντιπάλων στις προηγούμενες εκλογές. Ελπίζω με αυτό που λέω να μη βρουν το μπελά τους τα εξιλαστήρια θύματα της παρούσας Δημοτικής Αρχής, δεν εννοώ αυτούς. Εννοώ απλούς ανθρώπους που έδωσαν τη ψήφο τους και τώρα έχουν μετανιώσει.
ΕΡ. Και μία τελευταία ερώτηση αφού έχουμε ένα χρόνο μπροστά μας και έχουμε να πούμε πολλά περισσότερα και για επιμέρους θέματα ποιό είναι το νέο όραμά σας ;
ΑΠ. Πρώτα από όλα επιθυμώ να συγκροτήσω ένα ψηφοδέλτιο άξιων συνεργατών χωρίς αποκλεισμούς, με αναλογική εκπροσώπηση σε σχέση με τον πληθυσμό των τοπικών διαμερισμάτων, με ανθρώπους που έχουν θέληση για δουλειά, που μπορούν να έχουν διαφορετικές πολιτικές ιδέες και να πιστεύουν σε οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα, αλλά να μπορούν να λειτουργήσουν υπερκομματικά σε θέσεις ευθύνης, με γνώμονα και μόνο τα συμφέροντα του τόπου και όχι τα δικά τους. Όπως έγινε και στο παρελθόν κανένας μου συνεργάτης δεν είχε ούτε θα έχει σχέση οικονομικής εξάρτησης από μένα, ούτε ασφαλώς και εγώ από κανένα γιατί πιστεύω ότι μόνο ελεύθεροι άνθρωποι από προσωπικά συμφέροντα και επαγγελματικές διαπλοκές μεταξύ τους μπορούν να κάνουν καλό στον τόπο. Μόνο μία τέτοια δημοτική ομάδα που θα πλειοψηφήσει στις εκλογές, πιστεύω ότι μπορεί να οδηγήσει τον τόπο και την κοινωνία μας σε σπουδαίες και μεγάλες κατακτήσεις σαν αυτές που την παρελθούσα δημιουργική οκταετία πετύχαμε. Η σημερινή διοίκηση του Δήμου σε πολλούς τομείς γύρισε τα πράγματα πολλά χρόνια πίσω, όπως παραδείγματος χάρη στην ύδρευση, όπου με μεγάλη προσπάθεια και επιμονή καταφέραμε να δώσουμε πόσιμο νερό στους δημότες μας επί σειρά ετών μέχρι που παραδώσαμε το Δήμο και σήμερα η ποιότητα του νερού που παρέχεται στους δημότες είναι πολύ χειρότερη ακόμη και από αυτήν που εμείς παραλάβαμε. Στην καλύτερη περίπτωση η σημερινή Δημοτική Αρχή θα ολοκληρώσει κάποια δικά μας μόνο έργα που τα βρήκε σχεδόν έτοιμα και καθυστέρησε την εξέλιξή τους για να τα παρουσιάσει για δικά της. Το όραμά μας λοιπόν είναι να επαναφέρουμε το Δήμο σε τροχιά δημιουργίας και προόδου και να αποκαταστήσουμε την συνοχή της κοινωνίας μας χωρίς ρεβανσισμούς και χωρίς καμία μισαλλόδοξη διάθεση
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου