Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΑΔΟΧΟΣ



Όπως έχω αναφερθεί στην έρναρξη της λειτουργίας του ιστολογίου ο κύριος σκοπός και χαρακτήρας του είναι πολιτικός σε σχέση πάντοτε με τα τοπικά μας ζητήματα και εκφράζει την Προοδευτική Κίνηση Ερμιονίδας και εμένα ως επικεφαλής της παράταξης μας. Μερικές φορές μπαίνω στον πειρασμό, σπάνια να εκφράσω και προσωπικές μου ευαισθησίες σαν γιατρού και σαν ανθρώπου και έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι μου το έχετε επιτρέψει.
Αύτη η καταχώρηση ξεφεύγει από τον αρχικό σκοπό και χαρακτήρα αλλά έχει να κάνει με τα δώρα της φύσης και της ζωής.
Αυτό το πανέμορφο γαιδουράκι είναι νεογέννητο μόλις ολίγων ωρών, είναι πολύ χαριτωμένο και έγινε μέλος της οικογένειας αυτού του παρά τα αντιθέτως λεγόμενα, φιλότιμου είδους που συντρόφευσε και υπηρέτησε τον άνθρωπο για χιλιάδες χρόνια και που δυστυχώς όπως και άλλα είδη οδηγείται στην εξαφάνιση.
Τα τελευτάια χρόνια στο πατρογονικό μου κτήμα κάνω μία προσπάθεια διάσωσης του είδους. Έαν λοιπόν υπάρχει κάποιος που συμμερίζεται την οικογενειακή χαρά μας για τη γέννηση ενός νέου εκπροσώπου του συμπαθούς αυτού προς εξαφάνιση είδους ζώων, μπορεί να του δώσει όνομα να το επισκέπτεται και να το φροντίζει. Είναι γένους θηλυκού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου