Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ

Απο την εφημερίδα "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"

(κλικ πάνω στην εικόνα)




Από την πρώτη στιγμή καταγγέλλω την αδιαφορία της σημερινής δημοτικής αρχής για την υλοποίηση αυτού του έργου. Θυμάστε ότι εδώ και ένα χρόνο πήρα πρωτοβουλίες με επιστολή μου προς την περιφέρεια Πελοποννήσου και τους αρμόδιους υπουργούς και πίεσα όσο μπορούσα για να ξεκινήσουν επιτέλους τις εργασίες. Τελευταία, μπροστά στη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, έχω ζητήσει εγγράφως (έχει περάσει ένας μήνας και πλέον) να με ενημερώσουν από τη ΔΕΥΑΚ και να ενημερώσουν και τους δημότες για το τί πραγματικά συμβαίνει. Επιδεικνύοντας αντιδημοκρατική αντίληψη και αδιαφανή λειτουργία δε μου έχουν δώσει καμία απάντηση.Κοιτάξτε, το έχω πει και το ξαναλέω, αν και δεν είμαι εγώ σήμερα δήμαρχος, δεν πρόκειται να επιτρέψω να χαθεί αυτό το έργο, το μεγαλύτερο που έγινε ποτέ στο δήμο μας, για το οποίο εγώ και η παράταξη μου όταν είμασταν στα δημοτικά πράγματα αγωνιστήκαμε σκληρά και πετύχαμε τη χρηματοδότηση του από το Ευρωπαϊκό ταμείο συνοχής. Παρ’ ό,τι δεν είμαστε σήμερα εμείς στη δημοτική αρχή πιέσαμε και κάναμε τα πάντα για να ξεκινήσει το έργο και τώρα κάνουμε το ίδιο για να συνεχιστούν οι εργασίες που διακόπηκαν. Εξ’ αυτού λοιπόν και άλλων λόγων που έχουν να κάνουν και με τη σημερινή πολιτική νέα συγκυρία πιστεύω ότι σύντομα θα επανακινήσουν οι εργασίες. Ο χρόνος, βέβαια, που χάθηκε και χάνεται είναι πολύτιμος για την υλοποίηση και την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου