Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητές Συμπατριώτισσες, αγαπητοί Συμπατριώτες,

Βρισκόμαστε μπροστά στον τελευταίο χρόνο μιας κυριολεκτικά χαμένης τετραετίας σε όλους τους τομείς της δημοτικής ζωής και δράσης και σε ολόκληρο το Δήμο μας από την μία άκρη ως την άλλη.
Δυστυχώς για τον τόπο μας, η παρούσα Δημοτική Αρχή δεν μπόρεσε ούτε καν να διαχειρισθεί με στοιχειώδη τρόπο αυτά που πετύχαμε και κατακτήσαμε στην καθ’όλα αναγεννητική και δημιουργική οκταετία 1999-2006.
Αγαπητοί συμπατριώτες και συμπατριώτισσες, έχω ήδη γνωστοποιήσει την υποψηφιότητα μου για τις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου του 2010.
Μοναδικό πάντοτε κίνητρο και μοναδική φιλοδοξία μου είναι να συνεχίσω να υπηρετώ τον τόπο που γεννήθηκα και όλους εσάς τους συμπατριώτες μου, πέρα από κομματικούς και άλλους διαχωρισμούς.
Το μεγάλο Όραμα που διατυπώσαμε ενώπιον σας το 1999 και το οποίο μετουσιώσαμε σε πράξη με μεγάλα χρήσιμα έργα και κοινωνικές πρωτοβουλίες που ομόρφυναν τη ζωή μας, περιμένει την ολοκλήρωση του.
Για το νέο μας ξεκίνημα που θα δώσει συνέχεια και νέα πνοή στην πρόοδο του τόπου και της κοινωνίας μας, σας προσκαλώ όλους στην πάνω πλατεία Κρανιδίου (καφενεία Αργείτη - Μερεμέτη) σε μία ενημερωτική συνάντηση και συζήτηση στις 24 Οκτώβρη ημέρα Σάββατο και ώρα 6.00 μ.μ.


Δημήτρης Καμιζής

------------------------------------------------------------------------------------------------


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Ε.Δ.Υ : Καμιζής Δημήτρης Διευθυντής Παθολογίας Τ.Κ21300
Ττιλ. 27540 -22222, 22354
Φαί, 27540-29168
e-mail k010458(g),otenet.gr
Αριθ. Πρωτ. 1256/O9

Κρανίδι 2-10-09

ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ.Ν.Ν. ΝΑΥΠΛΙΟΥ κ. Κανελλόπουλο Παναγιώτη
Κοιν. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ Ε.Δ.Υ. κ. Μαχαίρα Μανώλη
Κ.Υ.Κ.

Κε Διοικητά,
Παρακαλώ να δεχθείτε την παραίτηση μου από την θέση του Επιστημονικά και Διοικητικά Υπευθύνου του Κ Υ. Κρανιδίου, επειδή προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος για το Δήμο Κρανιδίου στις εκλογές του Νοέμβρη 2010.
Σύμφωνα με το Ν.3463/2006 άρθρο 29 παραγρ. δ' η άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου οργανικής μονάδας δημοσίου στα διοικητικά όρια του δήμου, ένα χρόνο πριν την διενέργεια των Δημοτικών εκλογών, αποτελεί κώλυμα και ασυμβίβαστο εκλογιμότητας .
Η παραίτηση μου παρακαλώ να ισχύει από την ημερομηνία υποβολής της. Κε Διοικητά,
σας ευχαριστώ θερμά για την μέχρι τώρα συνεργασία που είχαμε, κάτω μάλιστα από αντίξοες αντικειμενικά συνθήκες, θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο Ε.Σ.Υ. και ειδικότερα στο Κ.Υ.Κ. από την θέση μου ως ιατρού Διευθυντού Παθολογίας του Κ. Υ.Κρανιδίου

Δημήτρης Καμιζής

Διευθυντής Παθολογίας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου