Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

AΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ...ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΦΥΡΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ

Έντρομος και πανικόβλητος ο κύριος Σφυρής, την Κυριακή το μεσημέρι 22 Νοεμβρίου έδωσε συνέντευξη τύπου, προκειμένου να καθυστερήσει και να αποφύγει τις αποκαλύψεις σχετικά με την περιπέτεια του έργου της αποχέτευσης του Δήμου Κρανιδίου και συγχρόνως να συγκαλύψει τις βαρύτατες ευθύνες του ιδίου και των συνεργατών του.
Αποφεύγοντας για μία φορά ακόμη να δώσει εξηγήσεις και να μας ενημερώσει για τη διακοπή των εργασιών του έργου της αποχέτευσης, κατέφυγε πάλι στην προσφιλή για αυτόν τακτική της ψευδολογίας, της συσκότισης και της κατασυκοφάντισης όλων όσων ενδιαφέρονται γνήσια για αυτόν τον τόπο και τα προβλήματά του, όλων όσων αγωνίστηκαν και αγωνίζονται για να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους, όλων όσων απαιτούν ενημέρωση, διαφάνεια και αλήθεια.
Αντί να απαντήσει συγκεκριμένα στο ερώτημα γιατί εδώ και δύο μήνες έχουν διακοπεί οι εργασίες, υποστήριξε πως το έργο προχωράει κανονικά! Αντί να δώσει στη δημοσιότητα, όπως του ζητήσαμε και όπως είχε υποχρέωση, όλα εκείνα τα έγγραφα και την σχετική αλληλογραφία για την πορεία του έργου, φαντασιώνεται γύρω του συνομωσίες, στις οποίες μάλιστα συμμετέχουν και όσοι τον ανέδειξαν ως Δήμαρχο. Αντί να συναισθανθεί την ανεπάρκειά του και τις σοβαρές του ευθύνες για τη μεγάλη καθυστέρηση και τους κινδύνους που διατρέχει το έργο, μεταφέρει τις δικές του ευθύνες σε άλλους. Όλοι οι άλλοι φταίνε εκτός από αυτόν.
Φαίνεται ότι ζει ένα πρωτοφανή και παράδοξο διχασμό...αυτός να είναι Δήμαρχος και εγώ να ευθύνομαι για τις πράξεις και τις παραλείψεις του!!!Εκτός αν εννοεί ότι εγώ όταν ήμουν Δήμαρχος δεν έπρεπε να είχα ασχοληθεί όπως ασχολήθηκα και με τα άλλα θέματα με το θέμα της αποχέτευσης, ούτε έπρεπε να είχα εξασφαλίσει την έγκριση για την χρηματοδότηση αυτού του μεγάλου έργου, ώστε να μην έχει σήμερα ο κύριος Σφυρής σκοτούρες στο κεφάλι του.
Δεν έχω καμία διάθεση να ασχοληθώ μαζί του προσωπικά, έχω όμως υποχρέωση ως πρώην Δήμαρχος επί 8 χρόνια, ως επικεφαλής της παράταξής μας, αλλά και ως απλός δημότης να ζητώ ενημέρωση, να κάνω κριτική, αλλά και να βοηθώ όπου μου ζητείται. Δεν πρόκειται λοιπόν να σταματήσω να ενδιαφέρομαι για το μεγάλο αυτό έργο της αποχέτευσης και όπως έχω επανηλειμμένα δηλώσει δεν πρόκειται να επιτρέψω να χαθεί αυτό το έργο. Κάνω και θα κάνω τα πάντα για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί με συνθήκες διαφάνειας και καλής εκτέλεσης. Ούτε με τρομάζουν, ούτε πρόκειται να με απομακρύνουν από τους στόχους μου οι συκοφαντίες, τα ψέμματα και οι προβοκατόρικες μέθοδοι και τακτικές με τις οποίες κάποιοι είναι εθισμένοι.
Ας αφήσουν λοιπόν τα υπονοούμενα, τις δήθεν ταυτίσεις και τα γνωστά προπαγανδιστικά κόλπα και ας κοιτάξουν να κάνουν καλό σε αυτόν τον τόπο έστω και προεκλογικά.
Είχα δηλώσει και όταν ήμουν Δήμαρχος αλλά και το είχα δείξει με κάθε τρόπο στους δημότες μας ότι από την στιγμή που ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση, πάνω από όλα με ενδιαφέρει το καλό του τόπου μας και τα συμφέροντα των δημοτών μας και προκειμένου να υπηρετήσω αυτό τον σκοπό δεν έχω καμία προκατάληψη να συνεργάζομαι με ανθρώπους που ανήκουν σε διαφορετικά πολιτικά κόμματα ή παρατάξεις. Αυτό το υπηρέτησα και το απέδειξα έμπρακτα. Μεγάλα έργα στον τόπο μας όσο εγώ ήμουν Δήμαρχος έγιναν και με το ΠΑ.ΣΟ.Κ και με την Νέα Δημοκρατία στην Κυβέρνηση.
Με αυτές τις θέσεις και με αυτές τις αντιλήψεις που με διακατέχουν έχω επίσης δηλώσει και δείξει επανειλημμένα ότι φίλοι μου είναι όσοι είναι φίλοι του τόπου μου και με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο βοηθούν στην επίλυση των προβλημάτων του και προωθούν την ανάπτυξή του. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί "ξινίστηκε" ο κύριος Σφυρής και η συνοδεία του από το γεγονός ότι απευθύνθηκα και στη Βουλευτή Αργολίδας κ. Έλσα Παπαδημητρίου προκειμένου να ζητήσω τη βοήθειά της για να λάβω ενημέρωση, αφού ο κ. Σφυρής και η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. δε μου αναγνώρισαν το "έννομο συμφέρον" να μάθω και εγώ επιτέλους και να μάθουμε όλοι τι γίνεται με αυτό το έργο. Το ίδιο βέβαια είναι αυτονόητο ότι έχω κάνει με τον κ. Γιάννη Μανιάτη Βουλευτή Αργολίδας και Υφυπουργό Περιβάλλοντος. Το ίδιο έκανα και με τον άλλο Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Αδριανό όταν τον συνάντησα για λίγο στην Ερμιόνη. Το ίδιο έκανα με τον πρόσφατα παραιτηθέντα Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Αγγελόπουλο, το ίδιο θα κάνω και με τον νέο Γενικό Γραμματέα μόλις διοριστεί.
Οι οβιδιακές μεταμορφώσεις και ο προσανατολισμός "κατά πού φυσάει ο άνεμος" δεν είναι ούτε του χαρακτήρα μου, ούτε της πολιτικής μου ιστορίας - αλλονών είναι συνήθεια και τακτική, αλλά ας μην παριστάνουν και τους τιμητές. Έλεος!
Και βέβαια θα υπάρχει συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου