Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ.....ΦΡΟΥΔΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ

Με την δημοσιοποίηση του σχεδίου νόμου για την τοπική αυτοδιοίκηση (ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ), πληροφορήθηκα ότι κάποιοι έσπευσαν να πανηγυρίσουν το γεγονός ότι δήθεν εγώ δεν θα είχα το δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για τη θέση του Δημάρχου του νέου Δήμου Ερμιονίδας, αφού ο νέος νόμος προβλέπει παραίτηση από διευθυντική διοικητική θέση 18 μήνες πριν από τις εκλογές και όχι 12 όπως προβλέπεται από τον ισχύοντα σήμερα νόμο. Φαίνεται ότι από τον έντονο σχετικό τους πόθο, ούτε την ψυχραιμία είχαν να σκεφθούν ότι η τυχόν εφαρμογή μιας τέτοιας διάταξης από τις ερχόμενες εκλογές θα ήταν αντισυνταγματική, ούτε και την υπομονή είχαν να διαβάσουν λίγο πάρα κάτω ,ότι ακριβώς γι αυτό το λόγο αυτή η διάταξη θα ισχύει από τις επόμενες εκλογές του 2014, και ότι στις εκλογές του 2010 εφαρμόζεται η ισχύουσα ρύθμιση (12 μήνες) .
Εγώ όπως έχω άλλωστε δημοσιοποιήσει, παραιτήθηκα έγκαιρα από τον Οκτώβριο του 2009 σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, από την θέση του διοικητικά υπευθύνου του Κ.Υ. Κρανιδίου , στο οποίο παραμένω σαν γιατρός, ακριβώς για να μπορώ να είμαι υποψήφιος στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές και ως εκ τούτου δεν έχω κανένα απολύτως κώλυμα. Μάταια λοιπόν καλλιεργούν ακόμα και σήμερα αυτές τις ψευδείς διαδόσεις που οι ίδιοι κατασκεύασαν. Αυτές ανταποκρίνονται μόνον στους ευσεβείς των πόθους και τις φρούδες ελπίδες τους.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ
ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ
Ε.Δ.Υ : ΚΑΜΙΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
Τ.Κ21300
Ττιλ. 27540 -22222, 22354 Φαξ 27540-29168


Κρανίδι 2-10-09
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ.Ν.Ν. ΝΑΥΠΛΙΟΥ κ. Κανελλόπουλο Παναγιώτη
Κοιν. ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ Ε.Δ.Υ. κ. Μαχαίρα Μανώλη


Κε Διοικητά,
Παρακαλώ να δεχθείτε την παραίτηση μου από την θέση του Επιστημονικά και Διοικητικά Υπευθύνου του Κ Υ. Κρανιδίου, επειδή προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος για το Δήμο Κρανιδίου στις εκλογές του Νοέμβρη 2010.
Σύμφωνα με το Ν.3463/2006 άρθρο 29 παραγρ. δ' η άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου οργανικής μονάδας δημοσίου στα διοικητικά όρια του δήμου, ένα χρόνο πριν την διενέργεια των Δημοτικών εκλογών, αποτελεί κώλυμα και ασυμβίβαστο εκλογιμότητας .
Η παραίτηση μου παρακαλώ να ισχύει από την ημερομηνία υποβολής της.
Κε Διοικητά,
σας ευχαριστώ θερμά για την μέχρι τώρα συνεργασία που είχαμε, κάτω μάλιστα από αντίξοες αντικειμενικά συνθήκες. Θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο ΕΣΥ. και ειδικότερα στο Κ.Υ.Κ. από την θέση μου ως ιατρού Διευθυντού Παθολογίας του Κ.Υ.Κρανιδίου.
Με τιμή
Δημήτρης Καμιζής
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου