Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από την κυρία Lee Coveney:

Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά όταν ο κύριος Καμιζής μου ζήτησε να κατέβω υποψήφια με την Προοδευτική Πατριωτική Συμπαράταξη Ερμιονίδας για τις εκλογές της 7η Νοεμβρίου. Δεν είχα ξανά ασχοληθεί με την πολιτική στην Ελλάδα, αλλά ήμουν γεμάτη ενθουσιασμό και όρεξη για δουλειά για το καλό του τόπου μας. (Παρ’όλο που είμαι Αγγλίδα οπωσδήποτε θεωρώ την Ερμιονίδα τόπο μου μετά από δεκαπέντε χρόνια που ζω και εργάζομαι εδώ με την οικογένεια μου στο σπίτι μας.)

Πριν έρθω στην Ελλάδα ήμουν μέλος του Εργατικού Κόμματος της Βρετανίας (όπως είναι άλλωστε οι γονείς μου), ενεργό μέλος του κινήματος ειρήνης (CND – Campaign for Nuclear Disarmament), και επίσης συμμετείχα σε φιλοζωικές οργανώσεις. Σαν δημότης τότε μιας μικρής επαρχιακής πόλης περίπου του μεγέθους του Κρανιδίου, γνωρίζω επίσης τους αντίστοιχους θεσμούς και πιστεύω πως αυτό μου δίνει μια ‘άλλη συγκριτική ματιά’ όσον αφορά τα δημοτικά θέματα.

Δυστυχώς όμως μετά από ένα λάθος όσον αφορά τους εκλογικούς καταλόγους δεν θα μπορέσω τελικά να κατέβω υποψήφια. Πριν από δύο χρόνια περίπου είχα γραφτεί στον εκλογικό κατάλογο για να μπορώ να ψηφήσω αλλά φαίνεται πως ήμουν γραμμένη μόνο για ψηφήσω στις Ευρωεκλογές και όχι στις Δημοτικές.

Έχω στεχαχωρηθεί που δεν θα μπορέσω να είμαι υποψήφια αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα είμαι στο πλευρό της παράταξής μας και του κ. Καμιζή. Η προσπάθεια για ένα καλύτερό μέλλον για το τόπο μας, για καθαρό περιβάλλον, για την αλληλεγγύη μπρος τους συνανθρώπους μας, για καλύτερα σχολεία και γιατρική περίθαλψη δεν γίνεται μόνο μέσω των δημοτικών και τοπικών σημβούλεων. Εάν θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον πρέπει όλοι οι δημότες της Ερμιονίδας να συνεισφέρουμε στον αγώνα αυτό – είτε σαν σύμβουλους, είτε σε τοπικές οργανώσεις, είτε σαν απλοί πολίτες.

Ειλικρινά λυπάμαι κι εγώ που μια πολύ δραστήρια ενεργός πολίτις του τόπου μας ,δεν μπορεί για τυπικούς λόγους να συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο μας. Χαίρομαι που έτσι κι αλλιώς την έχουμε κοντά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου