Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Ζητείται γαιδουροβοσκός

  Όπως με πληροφόρησαν σε σχόλιο του ηλεκτρονικού ιστολογίου "Παρατηρητής", που ο τίτλος παραπέμπει στον γνωστό κ.Μουσταϊρα μου έγινε μια πρόταση : 
  Να παραιτηθώ από Δήμαρχος και να ασχοληθώ μα τη "φάρμα μου", το αγρόκτημα δηλαδή το οποίο έχω από τον πατέρα μου,  και στο οποίο μεταξύ κι άλλων ζώων που διατηρώ, είναι γνωστό ότι φιλοξενώ και  κάποια συμπαθέστατα γαϊδουράκια.
  Την ιδέα του "Παρατηρητή" την βρίσκω εξαιρετική έως καταπληκτική!
   Ασχολούμενος λοιπόν με το αγρόκτημα μου και τα γαϊδουράκια, θα μου δοθεί η δυνατότητα να θεραπεύσω και τον καημό κάποιου κυρίου, που είχε την απαίτηση να τον προσλάβω στον Δήμο και μάλιστα σε αμειβόμενη, επιτελική θέση. 
   Θα τον προσλάβω λοιπόν σαν γαϊδουροβοσκό.
   Πράγμα που πιστεύω ότι και θα τον κάνει να χαλαρώσει 
   και τον καημό του να ικανοποιήσει!!
   Άσε που τα γαϊδουράκια θα αποκτήσουν δημοσιότητα!


 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου