Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑΣ"





ΠΡΟΣ:
κ. Σταμάτη Χατζίκο
Ηλιόκαστρο







Σε απάντηση του ερωτήματος σας, το οποίο δημοσιοποιήσατε σε τοπικό ιστολόγιο και ενδεχομένως και σε άλλα μέσα, σας γνωρίζω τα εξής:
1.    Στην εικονιζόμενη πολυθρόνα δεν γνωρίζω ποιος κάθεται, εκτός και αν εσείς γνωρίζετε ή ενδεχομένως είναι φωτογραφία από κάποια διαφημιστική έκθεση  επίπλων περιοδικού ή του διαδικτύου το οποίο θεωρώ και πιθανότερο.
2.    Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντά μου, ως Δήμαρχος του Δήμου Ερμιονίδας, επανήλθα στο μικρό ταπεινό και ισόγειο γραφείο του παλαιού κτιρίου του Δημαρχείου Κρανιδίου εμβαδού 12τ.μ., το οποίο απεικονίζεται στην φωτογραφία που σας στέλνω. Χρησιμοποιώ δε το ίδιο απλό γραφείο, έπιπλο, που χρησιμοποιούσα και κατά την προηγούμενη 8ετή θητεία μου και το οποίο από πληροφορίες μου χρησιμοποιούσε και ο τέως Δήμαρχος Κρανιδίου κ. Νίκος Κοντογιάννης από το 1986. Διαπίστωσα όμως ότι έλειπε το κάθισμα του γραφείου. Ο πριν από μένα Δήμαρχος Κρανιδίου είχε επιλέξει άλλο μεγαλύτερο και πολυτελέστερο γραφείο στο νεότερο κτίριο του Δημαρχείου Κρανιδίου και τον χώρο αυτό τον χρησιμοποιούσαν υπάλληλοι ή αντιδήμαρχοι, δεν είμαι σε θέση να  γνωρίζω. Φυσικό λοιπόν ήταν να ζητήσω από την υπηρεσία ένα οποιοδήποτε κάθισμα γραφείου και με ενέργειες της υπηρεσίας έγινε η προμήθεια με σύννομες διαδικασίες, μιας πολυθρόνας γραφείου σε αντικατάσταση της καταστραφείσης ή απολεσθείσης. Δεν υπέδειξα εγώ ούτε τον τύπο ούτε την αξία αλλά μου είπαν ότι φρόντισαν να ταιριάζει με το παλιό έπιπλο του γραφείου που χρησιμοποιώ. Πρόκειται για μια απλή πολυθρόνα γραφείου η οποία μαζί με το γραφείο απεικονίζονται στη φωτογραφία που σας στέλνω.
3.    Δεν έχω ασχοληθεί ούτε γνωρίζω τιμές παρόμοιων επίπλων, ούτε εάν η τιμή των 600€ που αντιστοιχεί σε αυτή την πολυθρόνα αντικατοπτρίζει την πραγματική της αξία. Σε σχέση βέβαια με τις αποδοχές μου, ως Δημάρχου, του τελευταίου καιρού (Νοέμβριος, Δεκέμβριος 2011) όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί στις 838,46€ μηνιαίως, είναι πράγματι η τιμή υψηλή.
4.    Προκειμένου να μην τύχω και άλλης παρεξηγήσεως εκ μέρους σας, διότι δεν έχω λόγους να υποψιάζομαι κακές προθέσεις και άλλες σκοπιμότητες, σας γνωρίζω επίσης ότι στη φωτογραφία στην αρχειοθήκη που φαίνεται στην εικόνα που σας στέλνω απεικονίζομαι εγώ εναγκαλίζοντας έναν γέροντα, αείμνηστο σήμερα, ο οποίος δεν είναι ο πατέρας μου, αλλά ο δωρητής κτήματος 45 στρεμμάτων προς το Δήμο Κρανιδίου, μετά από δική μου υπόδειξη  αφού εγώ δεν αποδέχτηκα την δωρεά του προσωπικά σε μένα, το δε αγαλματίδιο που απεικονίζεται στην αρχειοθήκη ύπερθεν είναι η προτομή του εθνάρχου Ελευθερίου Βενιζέλου.
  Εάν εν πάση περιπτώσει έχετε περισσότερα ερωτήματα ή αντιρρήσεις για την επίπλωση του γραφείου που χρησιμοποιώ ως δήμαρχος, μπορείτε ασφαλώς να  το επισκεφθείτε να δείτε με τα ίδια σας τα μάτια ,να  βγάλετε τα συμπεράσματά σας και να κάνετε τα σχόλια σας. Τώρα σχετικά με το σωματικό μου βάρος και την διάπλασή μου, αν έχετε επίσης αντιρρήσεις δεν δύναμαι να απολογηθώ για το DNA των προγόνων μου, τους οποίους καθόλα τιμώ διότι υπήρξαν έντιμοι και υπερήφανοι άνθρωποι.
           
                                                                    









Υ. Γ. προς ορισμένα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα προβολής : Επειδή είναι γνωστό ότι εγώ μηνύσεις δεν υποβάλλω εύκολα μπορείτε ελεύθερα να συκοφαντείτε και να ασχημονείτε. Και να γελιοποιείσθε ασφαλώς έχετε κάθε δικαίωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου