Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ.....ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ


Σε κατάπτυστο και ρυπαρό σχόλιο του ηλεκτρονικού ιστολόγιου Παρατηρητής , το οποίο αναπαρήγαγε το ηλεκτρονικό ιστολόγιο Εικονοσκόπιο, και το οποίο αναφέρεται προσωπικά σε εμένα και επικαλείται μάλιστα ψευδώς και την μαρτυρία του κ. Τάσου Λάμπρου, έχω να απαντήσω εν συντομία τα εξής:
Κύριοι συντάκτες αυτού και παρόμοιων σχολίων, με τα ψεύδη , τις συκοφαντίες και τις διαστροφικές φαντασιώσεις σας, έχετε καταστεί κατάπτυστοι και καταγέλαστοι και μη έχοντες φαίνεται καμμία επίγνωση των πράξεών σας έχετε σκοπό να γελοιοποιηθείτε μέχρις εσχάτων. Την Ιατρική Επιστήμη λοιπόν, τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι γιατροί στην πατρίδα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο, την υπηρετούμε και την καλλιεργούμε όχι για την " κονόμα" μας , που για εσάς φαίνεται είναι το μοναδικό πράγμα που έχετε στο νου σας, αλλά για κάποιους άλλους λόγους που εσείς δεν μπορείτε να καταννοήσετε και πολύ περισσότερο να ενστερνιστείτε, πάντως σίγουρα για το καλό σας.
Επειδή λοιπόν η Ιατρική Επιστήμη για εμένα δεν υπήρξε ποτέ επάγγελμα αλλά  λειτούργημα που το υπηρέτησα πάντοτε ευόρκως και με ακραία συνέπεια, θα την καλλιεργώ μέχρι τέλος του βίου μου, παρότι είμαι ήδη συνταξιούχος γιατρός του ΕΣΥ, θα συνεχίζω να ενημερώνομαι για τα νέα επιστημονικά δεδομένα , για τις νέες ανακαλύψεις , για τις εναλλακτικές επιστημονικές μεθόδους, γιατί για εμένα είναι τρόπος ζωής και γιατί είμαι ταγμένος σε αυτήν και γιατί έτσι μου αρέσει να ζω.
.
Τώρα για τα κίνητρα που τροφοδοτούν και αναταράσσουν τον βόρβορο της ψυχής σας προσωπικά εναντίον μου, εσείς τα γνωρίζετε καλύτερα από κάθε άλλον. Σε ό,τι θα ξαναγράψετε ηλεκτρονικά ή δια του τύπου , μην περιμένετε να σας απαντήσω διότι ούτε διάθεση ούτε χρόνο έχω για χάσιμο. Πάντως αυτή τη φορά , πρώτα ο Θεός, μια συνάντηση στην αίθουσα των δικαστηρίων θα την έχουμε, μόνο και μόνο επειδή ασχοληθήκατε με την υγεία μου και το DNA των προγόνων μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου