Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ : ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ


Κρανίδι, 13/7/2012

                                                                                          ΠΡΟΣ:
                                                                                          κ. Δημήτρη Καμιζή
                                                                                          Δήμαρχο Ερμιονίδας

Μετά την σημερινή μου συνάντηση μαζί σας και την πλήρη ενημέρωση μου από εσάς για το φλέγον θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τις ταχύτατες εξελίξεις που ακολούθησαν, εξαιτίας της ελλιπούς ενημέρωσής μου λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή σκοπιμότητες δηλώνω ότι ήταν και δική μου πρόταση κατά το παρελθόν η σύσσωμη παραίτηση όλων των Δημοτικών Συμβούλων για να δοθεί επιτέλους λύση στο πρόβλημα και η Περιφέρεια να αναλάβει τις ευθύνες της. Προσθέτω και τη δική μου παραίτηση στον κατάλογο των παραιτηθέντων Δημοτικών Συμβούλων.

Χρήστος Μπαλαμπάνης
Δημοτικός Σύμβουλος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου