Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ

Επειδή πληροφορήθηκα ότι για το" σκάνδαλο " του αναγκαστικού πλειστηριασμού 342 στρεμμάτων στο Πορτο-Χέλι ανεμίχθη το όνομα του δικαστικού επιμελητή Κου Γεωργίου Μπουρίκα, θέλω να διευκρινίσω τα εξής αυτονόητα και γνωστά και στους μη ειδικούς της νομικής επιστήμης όπως είμαι κι εγώ:
1) οι δικαστικοί επιμελητές είναι υπάλληλοι οι οποίοι εκτελούν αποφάσεις δικαστηρίων και άλλων ενδεχομένως διοικητικών οργάνων. Δεν συμμετέχουν με κανέναν τρόπο στη διαμόρφωση και λήψη των εκτελεστέων αποφάσεων. Κατά συνέπεια ο Κος Γεώργιος Μπουρίκας δεν μπορεί να έχει καμμία ευθύνη και συμμετοχή στα όσα εγώ κατείγγειλα. Ο άνθρωπος έκανε τη δουλειά του μέσα στα πλαίσια των καθηκόντων του.
2) Η αναζήτηση των τυχόν ευθυνών σε πρόσωπα που εμπλέκονται για ενεργή ή παθητική συμμετοχή στην υπόθεση αυτή ,ασφαλώς ξεφεύγει από τις δυνατότητές μου και δεν είναι σε καμμία περίπτωση έργο δικό μου. Γι'αυτό το λόγο ,εκτιμώντας ότι η με αυτόν τον σκανδαλώδη τρόπο εκποίηση περιουσίας του Δημοσίου που βρίσκεται στο Πόρτο-Χέλι βλάπτει τα ζωτικά συμφέροντα του τόπου μας κατ'αρχήν αλλά και του Δημοσίου , απευθύνθηκα στον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Κο Γεώργιο Παπανδρέου όπως έχει δικαίωμα να το πράξει κάθε πολίτης.
3) Η υποβάθμιση του θέματος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και η διασπορά και καλλιέργεια ψιθύρων περι ευθυνών του δικαστικού επιμελητή που εκτέλεσε την απόφαση είναι ασφαλώς εκ του πονηρού και στόχο έχει την συσκότιση και συγκάλυψη αυτής της τόσο σοβαρής υπόθεσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου