Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΝΟΥ

Δημοσιοποιώ την απάντησή μου προς τον Δήμαρχο του Δήμου Ερμιόνης κ. Ανάργυρο Λεμπέση την οποία προηγουμένως κοινοποίησα σε όλους τους αποδέκτες της πρόσκλησής του. Αυτό το κάνω μετά την εκ μέρους του δημοσιοποίηση της πρόσκλησης σε γειτονικό ιστολόγιο χωρίς να είμαι σε θέση να κατανοήσω τι σκοπό έχει αυτή η δημοσιοποίηση μιας πρόσκλησης, που έχει ήδη παραληφθεί ταχυδρομικά από εβδομήντα έξι αποδέκτες του Δήμου Κρανιδίου ,οι περισσότεροι των οποίων υπήρξαν και συνεργάτες μου στο παρελθόν αλλά και μέλη και φίλοι της δημοτικής μας παράταξης και καθόλα σ' εμένα αγαπητοί. Δεν γνωρίζω βέβαια με ποιά κριτήρια και με ποιά σκοπιμότητα επελέγησαν από τον Δήμαρχο κ.Λεμπέση οι εβδομήντα έξι εκλεκτοί συμπολίτες μου του Δήμου Κρανιδίου και απεκλείσθησαν οι υπόλοιποι 10,200 περίπου δημότες του Δήμου Κρανιδίου καθώς και ολόκληρος ο πληθυσμός του Δήμου Ερμιόνης πλην του ιδίου του κ. Λεμπέση και των δημοτικών συμβούλων της παράταξής του.
Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι στην πρώτη σελίδα της πρόσκλησης και κάτω από το λογότυπο της παράταξης ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΗΣ- ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ-ΗΛΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, και το κείμενο της πρόσκλησης, φαίνεται να μας προσκαλεί ο κ. Λεμπέσης με την ιδιότητα του Δημάρχου κι αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει μεγάλη σύγχυση με σοβαρές συνέπειες. Πιστεύω ότι αυτό έγινε εκ παραδρομής.
Επαναλαμβάνω τέλος για πολλοστή φορά όσα στη διακήρυξη των θέσεων μας έχουν διατυπωθεί, ότι δηλαδή είναι ανοικτή σε όλους ανεξαιρέτως τους δημότες του νέου Δήμου Ερμιονίδας που θέλουν να συμμετέχουν άδολα χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς συναλλαγές και χωρίς κομματικές ή άλλες εξαρτήσεις. Αρκούν καθαρή καρδιά και καθαρός νους.

Ακολουθεί η απάντησή μου:

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
Κοινοποίηση προς όλους τους αποδέκτες της πρόσκλησης του Δημάρχου του Δήμου Ερμιόνης κ. Αν. Λεμπέση.
Κύριε Δήμαρχε,
Έλαβα την πρόσκλησή σας δια χειρός τρίτου προσώπου και εξεπλάγην, πρώτον γιατί η πρόσκληση είναι ανυπόγραφη ,δεύτερον γιατί δεν ορίζετε συγκεκριμένα τα προς συζήτηση θέματα και τρίτον διότι αυθαίρετα και χωρίς καμία συνεννόηση μαζί μου, ορίσατε χρόνο τόπο, και προσκεκλημένους από μνήμης όπως αναφέρετε. Πρόκειται όμως για επιλεκτική μνήμη αφού στην κατάσταση των εβδομήντα έξι καλεσμένων που μου κοινοποιήσατε δεν συμπεριλαμβάνετε ούτε έναν από τον δήμο Ερμιόνης ,γιατί άραγε; Τους εκπροσωπείτε όλους εσείς;
Εάν πράγματι επιθυμείτε μία εποικοδομητική και αποτελεσματική συζήτηση με σκοπό μία διαφανή πολιτική συνεργασία ώστε αυτή η συνάντηση να μην αποτελεί συνέχεια της πρόσφατα αποτυχημένης απόπειρας υπονόμευσης της υποψηφιότητάς μου, σας αντιπροτείνω τα εξής:
1. Να αποσαφηνίσετε προηγουμένως δημόσια όπως από καιρό έχω πράξει εγώ τις πραγματικές προθέσεις και αποφάσεις σε ότι σας αφορά προσωπικά για τις επικείμενες δημοτικές εκλογές.
2. Εφόσον το πράξετε, μπορούμε να ορίσουμε από κοινού τα συγκεκριμένα θέματα την ημερήσια διάταξη δηλαδή των θεμάτων που πρόκειται να συζητήσουμε.
3. Μπορούμε να ορίσουμε από κοινού επίσης τον χρόνο τον τόπο και την διαδικασία της συζήτησης.
4. Να προσκαλέσετε εσείς όσους εκ της παρατάξεως σας ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΡΜΙΟΝΗΣ –ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ- ΗΛΙΟΚΑΣΤΡΟΥ επιθυμείτε . Το ίδιο δεσμεύομαι να πράξω κι εγώ προσκαλώντας τα μέλη της παράταξής μας ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ της οποίας είμαι επικεφαλής.
Οποιαδήποτε άλλη διαδικασία φρονώ ότι θα είναι παρελκυστική και αποπροσανατολιστική.
Με στείρες και επαναλαμβανόμενες συζητήσεις χωρίς κανένα συγκεκριμένο στόχο, δεν πρόκειται να λυθεί κανένα από τα μεγάλα προβλήματα της Ερμιονίδας για την επίλυση των οποίων άλλωστε πρόκειται να διεξαχθούν οι επόμενες δημοτικές εκλογές και όχι για το προσωπικό πολιτικό μέλλον του καθενός μας. Οι πολιτικές μου θέσεις και οι προθέσεις άλλωστε είναι διαφανείς και δημοσιοποιημένες, τις γνωρίζετε και αναμένουμε τις δικές σας δημόσιες ξεκάθαρες τοποθετήσεις.

Δημήτρης Καμιζής
Τ. Δήμαρχος Κρανιδίου
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Ερμιονίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου