Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

"ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ"

Κύριε Δήμαρχε Ερμιόνης ,
διαβάζοντας στο ιστολόγιο του Εικονοσκόπιου σήμερα τα όσα γράφετε για μένα , ήρθε στο μυαλό μου αυτή, η εδώ και χρόνια συνήθης και δημόσια προσφώνησή σας, για μένα. Στις αντιρρήσεις μου για το "Δήμαρχέ μου" μου απαντούσατε ότι αυτό οφειλόταν σε αναγνώριση στο πρόσωπό μου επειδή εγώ "έκανα" για μεγαλύτερο δήμο ενώ εσείς "κάνατε" μόνο για μικρό, και πολλά άλλα παρόμοια. Ας είναι. Η δεύτερη όμως σχέση μας κύριε Λεμπέση που προσδιορίζεται από το "γιατρέ μου" , έστω μέχρι πριν λίγων μηνών, δεν μου επιτρέπει λόγω σεβασμού σε αυτήν τη σχέση ,να σας δώσω καμία απάντηση γενικώς και ειδικώς για το περιεχόμενο της επιστολής σας.
Έχετε γεια...!
Και ούτε πρόκειται να ασχοληθώ ξανά μαζί σας.
Ελπίζω να είστε σε θέση να κατανοήσετε τον λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου