Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Αποκατάσταση της αλήθειας



Χαίρομαι πραγματικά που ο Διευθυντής του Γενικού Λυκείου Κρανιδίου κ. Ιωάννης Δημαράκης, επιβεβαίωσε το γεγονός ότι ουδέποτε απευθύνθηκε γραπτά σε μένα, ως Δήμαρχο, για να μου επισημάνει τα κενά καθηγητών που υπήρχαν στο σχολείο του και ούτε φυσικά είχε και καμία θεσμική υποχρέωση προς τούτο. Τώρα για το τι προφορικώς ελέχθη στην δεξίωση μετά τον αγιασμό του σχολείου, στην οποία παραβρέθηκα, ο καθένας ας διατηρεί την άποψή του. Εγώ πάντως ισχυρά ενθυμούμαι ότι μου είπε, απαντώντας σε σχετική ερώτησή μου και μάλιστα μετά το σχολιασμό μου για την παραίτηση γνωστού καθηγητού, “φέτος ευτυχώς ξεκινάμε καλά και με τα βιβλία και με τους καθηγητές”.
Ανθρώπινο είναι να το έχει ενδεχομένως λησμονήσει.
Ευτυχώς πάντως που κινητοποιήθηκαν οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου Ερμιόνης, ώστε οι ελλείψεις σε καθηγητές στα σχολεία του Δήμου μας να έρθουν στο φως και ελπίζουμε ότι με τις παρεμβάσεις όλων μας θα υπάρξει αποτέλεσμα.

Κρανίδι, 12-10-2012
Δημήτρης Καμιζής
Δήμαρχος Ερμιονίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου